Mola Goblein Webshop

 

AM-2573-CS

GOBELIN

10X10 tű
456 Ft
570 Ft

 

AM1003-ÁMA

GOBELIN

15X20 normál
1 136 Ft
1420 Ft

 

AM 612-R

Csík János: Kalapos leány

18X24 normál
1 424 Ft
1780 Ft

 

AM-2572-CS

GOBELIN

10X10 tű
456 Ft
570 Ft

 

AM1006-ÁMA

GOBELIN

15X20 normál
1 136 Ft
1420 Ft

 

- SÚGÓ, SEGÍTSÉG -

CÉGADATOK


MOLA II Kereskedelmi és Szolgáltató Bt


Adószám: 20547653-2-09
Cégjegyzék szám: 09-06-008937

Bejegyezte: Hajdú-Bihar megyei Cégbíróság mint Cégbíróság
Pénzforgalmi számla: Budapest Bank: ............................. 10103434-58345000-01000004

Nemzetközi IBAN számlaszám: Budapest Bank:......HU23-10103434-58345000-01000004

Székhely cím: 4031, Debrecen, Derék utca 119.

A FESTETT LAPOK


A goblen képek ára "csak a nyomatott" a kivarráshoz szükséges fonalat"nem tartalmazza", azt külön kell hozzá rendelni

MOLA GOBELIN FACEBOOK CSOPORT!


Facebook csoport

A törzsvásárló rendszerünk átalakult, megszűnt helyette a facebookon létrehoztunk egy csoportot,

itt tudtok jelentkezni
A tagoknak kedvezőbb szállítási díjat és -10% kedvezményt tudunk adni.

VÁSZONKÉPEK!


Amennyiben a fényképeidből vászonképet szeretnél készíteni.

A táblázatból válassza ki hogy vászon vagy papírképet szeretne a mérethez tartozó pixelszámot és küldje el nekünk csatolt fájlként. Minél nagyobb a kép annál nagyobb a felbontás pixelszám szükséges (alul a táblázatban). az info@gobeline.hu A megrendelés egyedinek minősül ezért a következők az irányadók. Egyedi megrendelés esetén a mindenkori fogyasztói ár (mérettől függően) 20%-át kitevő foglalót kér cégünk, amelyet postacímre vagy bankszámla számra történő fizetés után a megrendelt árut 8 napon belül postázza. A befizetett összegre, a foglalóra vonatkozó szabályok érvényesek. Az egyedi, személyre szabott képek cseréjére nincs lehetőség.

FONTOS!


Termékkeresés

A keresőkbe be írt adott termék vagy terméknevekre, felugró linkek, amelyek a MOLA WEBSHOPRA mutatnak sok esetbe tárolt változatok. Ezek pillanatfelvételek, ahogyan az oldal megjelent az adott időpontban. Az aktuális oldal azóta meg is változhatott. Ezért minden esetbe frissítse az oldalt, és győződjön meg arról, hogy az a termék valóban jelenleg is szerepel a kínálatunkba. Lehet a robot a kereső akkor regisztrálta az oldalt, amikor még kapható volt. Ha ilyen jelenséggel találkozik, és szüksége lenne arra, termékre kérem, hívja az ügyfélszolgálatunkat.

Normál és tű megnevezés


A honlapunkon feltüntetett normál megnevezés olyan duplaszálas anyagra készült festet lapokat, nevezzük, aminek az öltés sűrűsége 44 kocka 10 cm hosszan.

A tű gobelinek sűrűsége jellemzően 88 kocka 10cm hosszan, duplatű anyagra készítik.

Gyakran ismételt kérdések


Nem tudok regisztrálni?

.... A regisztrációs lapon minden mezőt kitöltött akkor az úgy nevezet VADILÁLÁS résznél valószínű nem másolta be pontosan a meg adott betűket.

Regisztráltam és nem tudok a jelszavammal belépni?

.... Lehet a jelszavánál a kis és a nagybetűt, nem vette figyelembe.

.... A regisztrálás után, ha sikeres volt nem aktivizálta a belépést. Ezt a linket az ön által megadott e-mail címre küldjük, nézze meg a posta fiókját és érvényesítse azt.

Nem kaptam e-mailt regisztráció után?

.... Ennek oka az lehet., hogy a levelező programjába a span védelem túl érzékeny.

.... Vagy a postaládája túlságosan tele van.

.... Rossz az e-mail cím.

.... Ha ezek nem álnak fenn kérem, hívja a vevőszolgálatunkat.

Kosárba gyűjtőt, megrendelésemet nem tudom feladni?

.... Kérem, hívja a vevőszolgálatunkat.

Kosárba gyűjtött árukat nem tudom törölni?

.... Használja a törlés gombot, ha nem veszi ki a rendszer, kérem, hívja a vevőszolgálatunkat.

A kosárba tett termék mennyiségét szeretném módosítani?

.... A mezőbe a mennyiséget kijelöli, és átírja, majd a módosít gombra, kattint.

Mi az a kívánságlista?

.... ez egy olyan plusz funkció, amit a megnövekedtet termékskála miatt szerkesztettünk, hogy segítse a választásba.

Hogy használom a kívánság listát?

.... bejelentkezett állapotba, lehet csak használni. Az áruház böngészése közben, amelyik termék önnek meg tetszik, akkor az a kívánság lista gombbal egy listába teheti. Ez még nem jelenti a megrendelést, a lista bővíthető, törölhető. Minden további bejelentkezéskor ezt a gyűjteményt láthatja, bármikor módosíthatja.

A listámból eltűnt termékeim?

.... amennyiben az áruházba nem kapható egy bizonyos termék az ön listájából is automatikusan törlődik. További információért keresse a vevőszolgálatunkat.

A leadott megrendelésről nem kaptam e-mailt?

.... Minden képen kérem, hívja a vevőszolgálatunkat.

.... A posta ládája tele van.

.... Túl erős a span szűrője.

A választott gobelin képnél nincs cérnaválasztási lehetőség?

.... A vásárlás véglegesítése előtt a megjegyzés rovatba be tudja írni a kívánt mouliné fajtáját és kérelmeit.

Nem találok egy bizonyos színszámú fonalat vagy egyéb terméket, pedig Magyarországon forgalomba van?

.... Hívja, vagy írjon vevőszolgálatunkra, amennyiben még forgalomba van mindent, megteszünk a beszerzése érdekében.

Egyedi gobelin képet, szeretnék?

.... kérem, hívja a vevőszolgálatunkat, vagy írjon e-mailt.

Mikorra várhatom a szállítást?

.... 48 órán (két munkanap) belül a megrendelését feldolgozzuk, és e-mailt kap a várható szállítási határidőről.

Rendelésembe van 7-10 napra vállalt gobelin kép is, mikor és hogy szállítanak?

.... Ebben az esetben a megrendelését együtt küldjük a készleten lévőkkel, összevárjuk, ha ön másként nem rendelkezik.

Kiszállítást bizonyos időben napon szeretném?

.... A MPL futár hétköznap 8-16-ig menetrend szerint szállít, a szállítás idejét egy adott idő intervallumba nem tudjuk meg oldani.

A szállítás napját viszont minden további nélkül a megjegyzés rovatba kérheti. A legpraktikusabb munkahelyet vagy olyan címet meg adni szállítási címnek ahol munkaidőben lesz valaki, aki át tudja venni a küldeményt.

Hogyan tudok fizetni?

.... A vásárlás véglegesítésénél tudja kiválasztani a szállítás módját, hogy utal, vagy utánvéttel futárnál fizet. Ettől eltérő módba kívánja, kérem, hívja a vevőszolgálatunkat.

Nem kaptam meg csomagot?

.... A vevőszolgálatunkat telefonon kérjük, értesítse, hogy mihamarabb a csomagszám alapján kerestetni tudjuk.

A csomag sérült mit tegyek?

.... A futártól ne vegye át, kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet.

Nem azt kaptam, amit rendeltem?

.... Kérem, hívja a vevőszolgálatunkat, ha a tévedésünk a lehető leggyorsabban gondoskodunk a cseréről. A tévedésből kapott árut csomagolja vissza a kapott dobozba és mikor a futár, viszi önnek a csere árut, adja oda ők, eljutatják hozzánk. Ez a megoldás csak akkor áll fen, ha a tévedés a gobeline.hu-nak róható fel.

Ha a termék hibás?

.... Amennyiben minőségi, mennyiségi kifogása van, kérem, hívja a vevőszolgálatunkat.

A képgalériában nem látom a képeimet?

.... Valószínű túl nagyméretű képet próbált feltenni, kérem, hívja a vevőszolgálatunkat.

Olyan terméket keresek, amit nem látok a kínálatban?

.... kérem, hívja a vevőszolgálatunkat, vagy írjon e-mailt.

Átutalásra vásároltam, de még mindig nem kaptam meg a rendelt árut?

.... átutalás esetén küldünk egy proforma számlát ez alapján, tudja elutalni az összeget.

Ha nem érkezik meg csak más nap, akkor a következő munkanapon tudjuk átadni a futárnak.

Személyesen szeretném át venni a vásárolt terméket, meg tehetem-e?

.... természetesen semmi akadálya a előzetes időpont egyeztetés után megteheti, ilyen igényét a megjegyzés rovatba jelezze.

Akciós árut vásároltam (például MOLA NAP keretében), de szeretném a szállítást későbbre kérni?

....Az akciós (MOLA NAPI akciós termék) termék vásárlása esetén a szállítást csak 1 héttel, azaz maximum 7 naptári nappal tudjuk eltolni. A mennyiben ÖN hosszabb időre szeretné a szállítást a kedvezményes, árat nem tudjuk biztosítani. Ezt az időpontot a várható szállítási határidőtől számítjuk.

A rendelést más szolgáltatóval lehet e kérni a szállítást?

....Csak az Üzletszabályzatban leirt feltételekkel, tudjuk a csomagot eljuttatni.

Felhasználói kézikönyv


.... Üdvözöljük!

....A gobeline.hu oldalát úgy próbáltuk kialakítani, hogy jól átlátható legyen és könnyen kezelhető. A mennyiben észrevétele vagy javaslata van, kérjük az info@gobeline.hu-ra kérjük, tegye meg.

.... Az A gobeline.hu oldalán a főmenü rendszerben találhatja a MAGUNKRÓL kategóriába a cég a MOLA II BT rövid bemutatkozását.

.... Az ELÉRHETŐSÉG pont alatt az ügyfélszolgálat és a szolgáltató adatait találja.

.... A SUGÓ fül alatt ahol most is van a felhasználói kézikönyvet, és némi segítséget kaphat.

.... Az ÜZLETSZABÁLYZAT menübe találja a szolgáltató szállítási módjait az aktuális szállítási feltételeket és az egyéb e-kereskedelemre vonatkozó lehetőségeit, elállási jog, stb.

.... A bal felső sarokban, lévő menüben találja a VENDÉGKÖNYVET, itt üzenhet a szolgáltatónak, beírhatja észrevételeit, ezt a szolgáltatást regisztrációhoz kötött.

.... A KÉPGALÉRIA ezt a funkciót azért hoztuk létre, hogy ügyfeleink kész kivarrt gobelin képei értékesítésében segítséget nyújtsunk. Ezt a lehetőség regisztrációhoz kötött, ha ez megtörtént az űrlapot kitölti lehetőleg minden mezőt, hogy az érdeklődő minél több információt kapjon, a fotó esetében a lehető legkisebb méret legyen, tömörített változat, különben a rendszer nem tudja feltölteni, összesen három darab képre van lehetőség, ami három hónapig van kint a lapon. Ezek után meg kell ismételni. A szolgáltatás ingyenes a MOLA II csak az ön e-mail címét adja meg az érdeklődőnek vagy telefonszámát, a szolgáltató sem, jutalékot sem egyéb költséget öntől nem kér.

.... A KERESKEDŐDNEK ez a fül viszont eladóknak, közületeknek, szakköröknek, óvodáknak, iskoláknak, készítettük az ott található űrlapkitöltésével cégünk tudja beléptetni a nagykereskedelmi kapun a leírtak szerint. Érvényes regisztrációval kell rendelkezni. Ezek után az ügyfélszolgálattal felvenni a kapcsolatot. A meglévő jelszóval belépve ezek után a látogató a nettó nagykereskedelmi árakat fogja látni.

.... A WEBÁRUHÁZ itt találhatja termékeinket, kategóriákra bontva több mélységű menü rendszerrel.

.... Az áruházba regisztráció nélkül is böngészhet és lapozgathat, árakat, termékek, leírását láthatja.

.... Amennyiben vásárolni kíván akkor minden képen regisztrálnia, kell.

.... Ezt megteheti a „Regisztrálok” fülnél. A regisztrálásnál az adatok pontosságát nem ellenőrizzük, kérjük minden mezőt, töltsön ki kivéve magánszemély esetén az adószámot (ez a kereskedőkre és közületeknek kötelező) a telefon esetén a mobil a praktikus, hogy a futárszolgálat önnel fel tudja venni a kapcsolatot a várható szállítás idejéről.

....A legalsó rubrika az úgy nevezet VADILÁLÁS mező, kérjük figyelmesen, másolja be a betűket kis és nagybetűre figyelve. Erre azért van szükség, hogy rendszer a robotokat kizárja.

.... Az űrlap kitöltése után a rendszer küld egy levelet az ön által megadott e-mail címre (fontos a pontos e-mail cím). Ezt az üzenetet megnyitva és az ott küldött linkre kattintva tudja regisztrációját érvényesíteni.

Ezek után a VISSZA A FŐLAPRA, gombra kattintva bejut a rendszerbe. Vagy a jelszavával és a kódjával a www.gobeline.hu oldalon belép, és a böngészője felajánlja a jelszó mentését és ön menti akkor a későbbiekben a jelszavát, megjegyzi a rendszer.

.... Amennyiben jelszavát elfelejti, vagy új gépet vagy operációs rendszert cserél, akkor a főoldalon az elfelejtettem jelszóra kattintva a rendszer amennyiben megadja azt az e-mail címet, amit a regisztrálásnál használt, akkor el tudjuk küldeni a jelszavát. Ha nem emlékszik arra az e-mail címre, amin regisztrált akkor új regisztrációra lesz szükség.

.... A regisztráció után ön tud rendelést leadni a vásárolni kívánt termékeket kosárba gyűjteni.

.... Egyes gobleneknél alkalmaztunk néhány specifikus megoldást például, van rá lehetőség, hogy cérnával (moulinével) színezve rendelje meg (nem minden kép esetén) Ha a rendszer engedi, hogy cérnával akkor önnek csak a mouliné márkáját kell megjelölni és úgy meg rendelni, ha nincs ilyen lehetőség, akkor a megrendelés véglegesítésénél a megjegyzés rovatba ezt kérheti.

.... Ön által kiválasztott terméket akár többet is a kosárba rakhatja, ez nem jelenti azt, hogy meg is vásárolta. Ugyan is a megrendelés véglegesítése előtt bármelyiket törölni lehet.

.... Ha kiválasztotta a termékeket, módosíthat mennyiséget, vagy törölheti a kijelölt terméket. Itt látja a vásárolt összeget és a postaköltséget. A postaköltségnél található nyílnál választhat, hogy előre utal vagy utánvéttel a futárnál, fizet. A pontos szállítási feltételek és érvényes tarifák az Üzletszabályzatban olvashatók.

Ha kiválasztotta a szállítás módját a TOVÁBB gombbal vásárlását, véglegesítheti.

.... Adatait kérjük, ellenőrizze.

.... Ha hibásak az Ügyfélszolgálatunk felé jelezze!

.... A megjegyzés rovatba kérjük a szállításra és egyéb kérésekre vonatkozókat, jelezze.

.... Ezek után a TOVÁBB gombra kattintva látja végleges rendelését.

.... Itt újra ellenőrizheti adatait!

.... Ha ezek megfelelnek a valóságnak akkor a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombbal ön, feladta a megrendelését.

.... Ön kap egy automatikus e-mailt a rendelésről.

.... a gobeline. hu 48 órán belül feldolgozza megrendelését, és önt értesíti a szállítási határidőről.

.... Hírlevélre ön is, feliratkozhat regisztráció nélkül is a lap alján.

....Hírlevélről leiratkozhat a kapott levél alján a linkre kattintva.

.... Régebbi hírleveleinket megtekintheti a lapunk alján.

.... Ha véletlenül mégis leiratkozik akkor ugyan úgy a hírlevélre feliratkozással vissza, teheti ön magát.

.... A gyorskereső mezőbe beírhat kódszámot, megnevezést meggyorsíthatja a termék fellelhetőségét.

.... Az akciós termékek kategóriájába a rendszer egybe gyűjti az összes kedvezményes árut.

.... Ha kérdése van, keresse vevőszolgálatunkat.

Vevőszolgálat:


Mobil telefon: 06-30-945-7766,
E-mail: info@gobeline.hu

WebDeb - Ahol a weblapok születnek